Moje mobilní HISTORIE

20.10.2018

Rozhodl jsem se zde sepsat pár telefonu, které jsem používal od začátku.


Samsung GT-E1170

Můj první telefon, se kterým jsem začínal. Telefon byl menších rozměrů, měl barevný displej, kalkulačku, diktafon a dokonce i HRU. Jediné co mi chybělo byl fotoaparát. Tento telefon jsem dostal v 10 letech.


Samsung GT-S5610

Můj druhý telefon jsem měl hodně rád i z toho důvodu, že měl kovová záda. Tento telefon už foťák měl, měl taky více her a Bluetooth pro sdílení souborů, obrázků a videí. Potěšila mě klapka u microUSB (aby se nezacpal prachem) a taky 3.5mm jack. Odolnost zvyšoval právě kovový kryt. Byl větší než první, příjemně se držel, ale nebyl poslední tlačítkový z mojí historie. 


Samsung Galaxy SIII mini

Než jsem dostal můj třetí Samsung, který byl můj první dotykový, pečlivě jsem si jej před tím prostudoval. Tento přístroj byl pro mě můj první smartphone. Telefon měl všechno co jsem potřeboval - Wifi , GPS, dokonce i NFC a AMOLED displej. Wow! S telefonem jsem byl poměrně spokojen, ale daň se podepsala především na gigabajtu operační paměti RAM a slabším procesoru. Nedávno jsem tak musel udělat tovární nastavení, protože telefon se zasekl při bootování. Tovární nastavení pomohlo a jako bonus výrazně zrychlilo chod systému. Nakonec jsem i tento telefon vyměnil.


BlackBerry Curve 9320

Tento telefon jsem si nekupoval. Dostal jsem ho dočasně než seženu nový. Tento telefon disponuje vlastním OS, takže je nemožné instalovat hry nebo aplikace na které jsem zvyklý z Obchodu Play. Třeba Google Chrome, WhatsApp nebo jiné aplikace.

Telefon ale má fakt úžasnou hardwarovou QWERTY klávesnici, což z něj dělá telefon, na kterém se skvěle píše a překlepy jsou zde téměř nemožné.

--

Edit 10.2.2024 - Zpětně, když si tak vzpomínám, byl telefon vlastně super. Měl dobrou výdrž na baterii, suprovou hardwarovou klávesnici a odladěný systém bez bugů a záseků.


blog by davejenej
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky